niedziela, 24 lutego 2013

Urodzinowa wymianka u Sylwii-Luny

Wzięłam udział w wymiance urodzinowej u Sylwii-Luny. Moją parą wymiankową była Wisia.
Oto co od niej otryzmałam:
(przepraszam za jakość zdjęć, robiłam je z fleszem, bo już późno było, a zapomniałam poprawić)




Dostałam niebieski komplet zrobiony techniką sutasz. Podusie z różyczkami i mnóstwo słodkości. Wszystko ślicznie opakowane, każde osobno... Bardzo dziękuję.
Niestety moja paczuszka się opóźniła i dopiero jutro wyślę ją do Wisi - zawinił preparat do spękań. Mam nadzieję, że spodoba się Jej to co wyślę.



5 komentarzy:

  1. Gratuluje wymianki i zapraszam serdecznie po wyróżnienie do mnie na bloga http://turkusowomi.blogspot.com/ pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekny ten komplet bizuterii, po prostu przepiekny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. co do mgiełki - to naturalne, wystarczy kupić konserwant, dziewczyny najczęściej kupują konserwant FEOG http://www.zrobsobiekrem.pl/pl/p/FEOG/208 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi marudzić zawsze możesz to po pierwsze :)
    Po drugie zrób kilka dni na prawdę minimalnej pielęgnacji - szampon i odżywka. Odstaw resztę, nawet ten żel. Wydaje mi się, że za dużo tego po prostu nakładasz i włosy po prostu się buntują.
    Po trzecie jeśli skarżysz się na to, że nie wyglądają zbyt dobrze, to pomyśl o mgiełce nawilżającej :)
    Po czwarte wróć do szczotki jeśli Ci to bardziej pasuje - kiedy uczeszesz zwilż włosy lekko wodą i zawiąż w koka - mi to pomaga przy puchu i włosy są gładkie :)
    No i wypadanie największa zmora, niestety u mnie przyczyną jest stres i chlorowana woda.Też wypadają mi "pasma" - myj włosy jak najkrócej, obchodź się z nimi delikatnie, nie nakładaj ciężkich olei, które potrzebują kilka minut szamponu na skalpie/włosach. To to w sumie tyle ile mogę Ci powiedzieć, jak przyjdzie mi coś do głowy to się odezwę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...