czwartek, 14 lutego 2013

Zaległe

Wisior z kamieniem Turitella - skamieniałe muszelki ślimaków. Kamyk prosto z Targów Biżuterii i Minerałów.


Filcowe kolczyki kwiatki - maczki (filcowane na sucho igiełką; ok. 4-5cm):


Duża filcowa róża z mieszanki koloru niebieskiego (kolor przekłamany przez flesz, ok.10cm) filcowana na sucho:


I jeszcze starsze:

chabrowo-czekoladowe kolczyki kółeczka robione na szydełku (malutkie)


Biały filcowy kwiatek robiony igiełką na sucho (ten jest spory):



Kwiatek - storczyk ufilcowany na mokro, ale połączony w całość przy pomocy igły do filcowania:



Tyle znalazłam, nie pamiętam czy było coś jeszcze. Jak tylko coś znajdę dorzucę na bloga.

4 komentarze:

  1. Fajne te wszystkie filcaczki i podziwiam te kolczyki zrobione szydełkiem.Wiesz, ja nie mam cierpliwości do robienia sznurów szydełkiem - głównie przez to nawlekanie koralików.No a takie malutkie to chyba trudniej zrobić niż bransoletkę.Bardzo ładnie wyszedł Ci storczyk - zresztą wszystkie te kwiatki są świetne. A takiego kamyka jeszcze nie widziałam, ciekawy jest.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takich kamyczków mam kilka, szkoda że jednego Ci nie posłałam :(
    dzięki Aniu!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona:
    śliczne są Twoje filcowe kwiaty, podobają mi się zwłaszcza maki :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są Twoje kwiaty z filcu, idealne na brochy i elementy ciepłej biżuterii.....teraz widze, ze poprzedni post zaczyna sie od tych samych słow!!! Znaczy to tyle, że TE KWIATY SĄ PIĘKNE!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...