poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pudełko dla Mamy

Wybaczcie mi tak długą nieobecność. Nie będę się tłumaczyć, bo przecież nikt nie chce o tym czytać. I nie o tym jest ten blog. Liczy się rękodzieło.
Jedynie przeproszę, że nie zaglądałam na Wasze blogi nad czym ubolewam strasznie. I pewnie nie będę fizycznie w stanie przejrzeć wszystkiego z tego miesiąca, bo chyba aż tak długo mnie nie było.

Na początek nadrabiania nieobecności pokażę Wam pudełeczko jakie zrobiłam dla Mamy. Miało być na Dzień Mamy, ale nie wytrzymałam i dałam je wcześniej. Jak najbardziej się podobało.
Mama sama wybrała główny motyw - gejszę, reszę dobrałam sama i była to niespodzianka.

Przeznaczeniem pudełka jest przechowywanie talii kart, ale było na tyle ładne, wręcz słodkie, że nie mogłam się oprzeć. Przecież inne drobiazgi też można tam schować. Wymiary to chyba ok. 14x8x5,5 cm.

Na wierzchu jest wspomniana gejsza z serwetki, którą dostałam od Anabell. Boki pudełka zdobią listki na czerwonym tle. Dół także pomalowałam na czerwono, nawet miałam idealny odcień i nic nie musiałam mieszać farb (bo tak ładnie to by nie wyszło). W środku za to niespodzianka. Zamiast kontynuacji czerwonego motywu jest czarny. Kwiaty brzoskwini na czarnym, pasiastym tle z szarym napisem. Według mnie wszystko do siebie pasuje. Nawet ja byłam zachwycona, a rzadko jestem aż tak zadowolona ze swojej pracy. Najważniejsze jednak, że podoba się Mamie!







Jeszcze parę drobiazgów czeka na pokazanie. Mam nadzieję, że znajdę chwilkę, żeby je Wam pokazać. Do zobaczenia!!

5 komentarzy:

  1. Witaj, cieszę się ,że znowu jesteś!! Pudełko jest na prawdę urocze ! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadspodziewanie dobrze się ta serwetka prezentuje, zastanawiałam się nawet jak ją wykorzystać, a Ty zrobiłaś to przede mną i do tego pierwszorzędnie. I bardzo ładnie prezentuje się ten środek- całość na 6+. Nic dziwnego,że mamie się podoba.No to teraz czekam niecierpliwie na następne Twoje dzieła.
    Serdeczności, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochane. Nawet nie wiecie jak się stęskniłam za Waszymi odwiedzinami i komentarzami. Cieszę się ogromnie że zaglądacie do mnie!!
    Ściskam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko jest PIĘKNE i bardzo mi się podoba.
    DZIĘKUJĘ Mama

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko. Tez bardzo lubię motywy orientalne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...