czwartek, 15 marca 2012

Sutasz od Andape

Witajcie, witajcie :)
Wczoraj, w dzień moich urodzin otrzymałam przesyłkę od Andape - Anety Malisz. Była to wygrana w candy, z którą Aneta miała spore techniczne (czytaj zaopatrzeniowe) kłopoty. Ale wreszcie pokonała przeciwności losu i wczoraj o 12:20 - dokładnie o tej godzinie się urodziłam, zadzwonił listonosz. Niestety Pani nikogo nie zastała, bo siedziałam w pracy. Wieczorem podreptałam na pocztę, znowu odstałam swoje w kolejce i z niecierpliwością zasuwałam do domu. Paczucha była spora i coraz bardziej byłam ciekawa co jest w środku. Rozdarłam kopertę i wysypały się słodkości, masa słodkości i śliczna paczuszka z piękną kokardką. 


Jak widzicie znowu udało mi się cyknąć fotkę przez otwarciem pudełeczka :) Jestem z siebie dumna :) Hehe..

Wszyscy w koło wydali z siebie pomruk zachwytu WOW!, bo oczywiście cała rodzinka była ciekawa co jest w środku. Jeszcze większy zachwyt dało się słyszeć po rozchyleniu puzderka. Niby sama wybrałam wzór, ale jak już zobaczyłam na żywo, szczena mi opadła, kolczyki są prześliczne! Granatowe tak jak chciałam, z zawijaskami jak chciałam i śliczną fasetowaną kropelką dyndającą na dole - tak, tak, tak jak chciałam :)

Są nieco ciemniejsze niż na zdjęciu, ale już bardzo chciałam Wam pokazać na blogu jakie są śliczne. Przy okazji zrobię zdjęcie w słoneczku.

Na koniec mały gratis. Od razu przymierzyłam kolczyki, jakżeby inaczej. Pomęczyłam się z biglami, jeszcze takich nie miałam i ciężko mi było je przetknąć przez ucho, ale się udało. No i siostra cyknęła mi fotkę. Przepraszam, że mimo urodzin jestem w mało "świątecznym" wydaniu, ale po powrocie z poczty od razu zabrałam się za paczuszkę i taka zmachana zapozowałam do zdjęcia. (A zima to nie najlepszy czas dla ładnej fryzury, a i sweterek ubrałam bo zimno było).


Chciałam bardzo podziękować Anecie za paczuszkę. Udało Ci przysłać paczuszkę w moje urodziny i gdybym była w domu jeszcze otrzymałabym w godzinę urodzin :D Cieszę się bardzo, że udało się dokończyć kolczyki i mam nadzieję, że chociaż przy szyciu nie sprawiały Ci kłopotu. Nie mogę się doczekać jak znowu założę te kolczyki. Podziwiam Twoje prace na blogu, ale na żywo są jeszcze piękniejsze i z wielką przyjemnością przyjrzałam się im z bliska. Dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego Ci życzę z okazji urodzin,a poza tym spełnienia marzeń i samych słonecznych dni.
    Bardzo ładne te kolczyki.
    Miłego;)
    P.S.
    Przychylam się do zdania Twej mamy dot. włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Ci wszystkiego najlepszego i przede wszystkim spełnienia marzeń :-)))))))
    Kolczyki są przepiękne, na pewno sprawię Ci wiele radości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia! Słoneczko jest mi niezbędne do życia, więc za nie dziękuję podwójnie!! Marzenia też mam nadzieję się spełnią :D

    A co do włosów, nadal nie wiem czy ściąć... ale przydałaby się zmiana :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...