środa, 7 marca 2012

Afrykańskie świeczniki

Ostatnio miałam przyjemność spełnić prośbę żony brata ciotecznego - Kamilki. Poprosiła mnie o świeczniki na prezent dla koleżanki. Miały mieć wzór afrykański albo egipski, ważne że w kolorach czerwieni i pomarańczu. Podobał jej się świecznik, który zrobiłam dla siebie, właśnie z afrykańskim motywem. Kupiłam komplet świeczników w trzech rozmiarach i dobrałam odpowiednie fragmenty serwetki, żeby całość stanowiła komplet. Środek pomalowałam pastą akrylową w kolorze satynowego złota, spody na ciemny brąz. Całość polakierowana wielokrotnie. Fajny komplecik wyszedł. Kamilce się podobały, czy koleżance - nie wiem. Ale myślę, że powinna być zadowolona.



Wczoraj otrzymałam WSPANIAŁĄ przesyłkę od Jagody!! Zrobiłam zdjęcia, nawet zapakowanego prezentu. Udało mi się powstrzymać przed rozpakowaniem, bo ciekawość mnie zżerała i cyknęłam fotki. Potem jak rozpakowałam, zbierałam szczękę z podłogi, bo Jagoda zaszalała. Jutro wstawię zdjęcia, bo nie mam ich teraz pod ręką. Ale wierzcie mi, to po prostu CUDEŃKA!! DZIĘKUJĘ bardzo!!!

1 komentarz:

  1. BARDZO ŁADNE TE ŚWIECZNIKI.I JAK DOBRZE,ŻE MOGĄ RAZEM BYĆ ZESTAWIONE W CAŁOŚĆ.
    MIŁEGO,;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...