środa, 22 lutego 2012

Paczki-niespodzianki!

Wczoraj dostałam dwie paczki - niespodzianki. Normalnie SZOK!!

Jedną dostałam od Ali. Niedawno skomentowałam u niej na blogu piękne kaboszony, osiągnęła już chyba mistrzostwo w ich lepieniu. Piękne wzory i kolory. Dostałam aż 5 kaboszonków i... naszyjnik-kwiatek, fioletowy. Aż mi się oczy błyszczały ja to wszystko oglądałam. Śliczności po prostu.



Dostałam także drugą paczkę od Ani. Ania podzieliła się ze mną swoimi ślicznymi serwetkami. Tak po prostu bez powodu. No śliczności przysłała na prawdę. Piękne kwiaty, najróżniejsze, gejsza, świeczki i świąteczne Mikołaje... ciężko słowami oddać, jakie ładne.


Chciałam bardzo Wam dziewczyny podziękować za obie bezinteresowne przesyłki, których się nie spodziewałam. Sprawiłyście mi ogromna radość, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę!!
Wiem, że zrobiłyście to z dobrego serca i nie chcecie nic w zamian, bo już pytałam. Ale bardzo chciałabym się Wam odwdzięczyć, podesłać jakiś drobiazg. Także jak tylko coś Wam się podoba na moim blogu napiszcie proszę i podeślę. Też chciałabym się z Wami podzielić moimi pracami i może także udałoby mi się wywołać uśmiech na Waszych twarzach, tak jak wy to zrobiłyście!!

3 komentarze:

  1. Nie wiem czy wiesz, ale u mnie każda Twoja praca wywołuje uśmiech na twarzy.Robisz naprawdę śliczne rzeczy, a widok rzeczy ładnych zawsze wywołuje u mnie uśmiech. Gdy spotkam następne ciekawe serwetki to się znów podzielę.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również podziwiam wszystko co pokazujesz. Jeśli kiedyś uznasz że masz czegoś w nadmiarze , chętnie się tym zaopiekuję :) Cieszę się że jesteś zadowolona z przesyłek :) Taka mała kumulacja nastąpiła jak widzę :) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło jest przeczytać, że komuś podobają się moje prace i jeszcze wywołują uśmiech.
    Alu, bardzo chętnie się z Tobą podzielę jakąś moją pracą.
    Aniu, dziękuję za serwetki!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...