środa, 19 października 2011

Złota wymianka

Dziś krótko. Nie będę się rozpisywać, po prostu ze względu na chorobę i niemal miesięczne zwolnienie, zaniedbałam bloga. Nie wrzucę jeszcze nowości (mało ich ale coś tam jest) - brakuje zdjęć, tylko pokażę co dostała i co wysłałam w ramach wymianki w kolorze złota.

Pierwszy raz brałam udizął w takiej zabawie nie wiedziałam czego się spodziewać. Było fajnie, może jeszcze kiedyś wezmę udział, jak będzie jakiś fajny temat.

Oto co dostałam od m(Aniulka):


Jeszcze pocztóweczka, ale nie ma fotki, bo dostałam ją później... ;)

A to wysłałam do jestcudnie:



Naszyjnik pewnie pamiętacie, ale pisałam wyżej choroba pokrzyżowała mi plany, ale szkoda o tym gadać...

I na koniec, ale równie ważne, dostałam bransoletkę od Janeczki za 5555 komentarz:


Bardzo dziękuję!!!

Zdjęcia jak widać brzydko zrobiłam z lampą, późna pora była i... nie będę się powtarzać..

Do usłyszenia... czy do napisania jak kiedyś w mailu napisała moja wychowawczyni z liceum (Pozdrawiam jeśli Pani zagląda).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...