czwartek, 7 kwietnia 2011

Powtórka z rozrywki z dodatkiem

Dostałam zamówienie na fioletowo-czerwony naszyjnik, który tak bardzo mi się spodobał. I jak widać nie tylko mnie. Tym razem miał być bardziej fioletowy, dlatego podwójny sznur koralików zawiera ich więcej w tym kolorze. Wyzwaniem była za to bransoletka, oczywiście pasująca do wisiora. Długo zastanawiałam się jak ma  wyglądać. Było wiele koncepcji, ale żadna nie nadawała się do realizacji. W końcu któregoś dnia, nagle... wpadłam na pomysł i zaraz zabrałam się do roboty. Oto efekty. Cieszę się, że ten także się spodobał :)









Kolejne projekty mam już gotowe, muszę przejrzeć fotki i wrzucę lada dzień. Z jednego projektu jestem bardzo dumna, trochę inaczej zrobiony, ale co będę tak pisać o niczym, jak wstawię zdjęcie będzie widać o co chodzi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...