wtorek, 1 lutego 2011

Komplecik z agatów crazy

Obiecałam siostrze kilka projektów i już dwa doczekały się wykończenia. Na razie przedstawię tylko jeden drugi nie ma fotek jeszcze. Jest to komplet: kolczyki i wisior z fioletowego agatu crazy. Agaty są obszyte czarnymi i połyskującymi fioletowymi koralikami, całość wykończyłam pikotką.









Ostatnio zrobiłam także wisior z agatu i turkusów na zamówienie, kopię takiego jak mój. Niestety nie spotkał się z uznaniem, bo miał pasować do jakiś tam kolczyków. Także jest do wzięcia :)



W międzyczasie tworzenia nowych projektów zrobiłam zakupy na allegro. Kupiłam śliczne drobne koraliki w niesamowitych kolorach! Oto one:


I na koniec zaczątek drugiego projektu dla siostry. Tym razem z tygrysim okiem i turkusami. Całość w lekko egipskim klimacie, tak mi się skojarzyło... Gotowy projekt już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...