poniedziałek, 22 listopada 2010

Witam!

Postanowiłam założyć bloga, aby dotrzeć do większego grona ludzi zainteresowanych ręcznie robioną biżuterią i przedstawić swoje prace. Każdą bizuterię tworzę jakbym robiła ją dla siebie czy na prezent - czyli najlepiej jak potrafię, wkładając w to całą twórczą pasję jaką mam. Mam nadzieję, że zostanie to docenione.

Aktualnie najbardziej interesuje mnie haft koralikowy. Jest to niesamowita technika tworzenia pięknej biżuterii, którą z pewnością można nazwać romantyczną. Nie ograniczam się jednak do jednej techniki. Lubię też koralikowe plecionki, malowanie na drewnie, próbowałam również lepienia z modeliny, wire-wrappingu i filcowania na mokro. Używam też różnych materiałów. Od drobnych ziarenek, poprzez szklane koraliki, kamienie półszlachetne, drewno, muszle, a także sznurki itp. Nawet nie sposób tego wszystkiego pamięcią ogarnąć. Najczęściej są to jednak szklane koraliki i półszlachetne kamienie.

Wkrótce pojawią się fotki biżuterii, zarówno tej stworzonej wcześniej jak i najnowsze nabytki! Zapraszam do oglądania, wyrażania swojej opinii. I może nawet skusicie się coś kupić i wesprzecie moją pasję, bym mogła stworzyć kolejne biżuteryjne cudeńka :D

PS: Poprzedni adres bloga: http://www.photoblog.pl/turkusowekorale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...